O nouă televiziune apare în România! Este vorba despre Bucătăria TV, un post generalist care a primit, marți, 16 ianuarie 2024, licenţă de la CNA și care urmează să fie lansat de Alexandru Răducanu, cel care deţine şi televiziunea Canal 33.
Conform proiectului depus la CNA, Bucătăria TV este deţinut de societatea Seraphim Media Group, în care acţionari sunt Alexandru Răducanu (95%) şi Alina Ioana Preda (5%). Noul post TV va beneficia de o investiţie de 100.000 de euro, susţinută de acţionarul principal.
În ceea ce privește conţinutul programelor, Bucătăria TV se dorește a fi un canal popular.
„Canal 33 HD va reprezenta „vârful de gamă”, canalul elitist, iar Bucătăria TV oferă un conţinut pentru „tot românul”, inclusiv pentru publicul din mediul rural. În acest fel, postul vizează o audienţă mai largă şi implicit venituri din publicitatea de profil mai consistente, pentru susţinerea activităţii”, se arată în proiectul depus la CNA.
La ședința CNA de marți au fost prezenţi Alexandru Răducanu, patronul televiziunii, jurnaliştii Robert Turcescu şi Liviu Mihaiu, Cristina Dragna, producătorul general la Canal 33 şi expert în domeniul etichetei şi protocolului (a lucrat cu Casa Regală), şi doctorul Şerban Damian.
„Bucătăria TV este o televiziune generalistă. Ne dorim o televiziune de infotainment. Ne dorim să fie şi informaţie dar ne dorim să fie prezentată într-o formă relaxată, agreabilă. Să fie şi formate de reality-show, să fie şi talk-show-uri, dar vom avea şi filme artistice. avem un segment în care vom difuza filme artistice. Filme româneşti ne propunem să difuzăm. Avem şi muzică de petrecere noaptea, sâmbăta şi duminica.
Ne propunem să abordăm câţiva youtuberi de mare succes în acest domeniu şi să le propunem anumite formate şi pe televiziune. Este foarte mare interes pe zona aceasta de profil, dar nu există în piaţă decât un mare jucător, Paprika TV.
Bucătăria TV se vrea să fie un proiect popular, pentru că devine tot mai important ceea ce mâncăm şi de unde şi vrem să oferim oamenilor soluţii sănătoase, gustoase, accesibile şi prezentate ăntr-o manieră plăcută. Credem că este un proiect care poate avea succes comercial”, a explicat Alexandru Răducanu, proprietarul postului, în faţa CNA, scrie Pagina de Media.
De asemenea, Robert Turcescu a făcut următoarele declarații: „Mi-am propus să fac o emisiune în acest proiect, dacă reuşim să-l aducem în casele românilor, un proiect care se va intitula Gătiţi acasă, pentru că am învăţat de la şase ani să gătesc cu mama mea în bucătărie. Vreau să dărâm nişte mituri, că îţi trebuie mult timp să găteşti. Se pot găti două feluri de mâncare în cel mult o oră. Să-i dai copilului o ciorbă caldă la prânz, decât să-l umfli cu pizza de mai ştiu eu unde, să-i dai o supă cremă, să nu-l mai chinui să mănânce numai cartofi prăjiţi”.
În grila postului vor fi emisiuni precum Horoscopul în bucate, distrugătorii de diete Ciorba politică (emisiune din prime-time), Televizorul din bucătărie, Mănânci şi slăbeşti, Călătorul culinar, Fructul zilei, La piaţă cu dom’ primar.
Citește și Apar noi posturi TV în grila de programe 2024. Surpriză pentru milioane de români