Radu Vâlcan și-a conturat, de-a lungul timpului, un stil vestimentar care i se potrivește și care se bazează pe lejeritate. Hainele pe care le poartă nu sunt însă întotdeauna pe placul celor care îl urmăresc în mediul online, iar de curând prezentatorul TV a primit critici de la urmăritori, pentru felul în care a ales să se îmbrace.
Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că Radu Vâlcan are un stil vestimentar original, ușor atipic, ar putea spune mulți oameni. Soțul Adelei Popescu poartă adesea ținute nonconformiste, cu croială lejeră, iar din când în când postează și în mediul online outfit-urile pe care le alege.
De curând, Radu Vâlcan și-a ales mai multe ținute pe care urmează să le poarte la filmările pentru sezonul 8 al emisiunii ”Insula Iubirii”, care se va filma în Thailanda. Prezentatorul a postat un selfie pe Instagram, în care poartă o bluză galbenă cu model albastru pe piept și o pereche de pantaloni lejeri, cu imprimeu colorat. În timp ce unii au apreciat apariția, au existat și numeroase voci care l-au criticat pentru felul în care a ales să se îmbrace.
”La prima vedere am crezut că e Smiley”, ”Zici că Adela te-a atârnat pe sârmă”, ”La circ mergi?”, ”Înțeleg dorința de confort și lejeritate, doar că ce este prea mult strică”, ”Mama ta, dacă te vede, zice și ea că ești adorabil?… Sigur Adela te găsește foarte atractiv maimuțărit așa, nu?” – au fost câteva dintre comentariile pe care le-a primit prezentatorul la postare.
”Insula Iubirii” se bucură de mult succes și, după 7 sezoane de difuzare, numeroși telespectatori se întrebau dacă emisiunea se mai face sau nu. Prezentatorul TV a spus recent, într-un interviu pentru EGO.ro, că sezonul cu numărul 8 este în pregătire și că urmează să înceapă filmările.
”Am terminat casting-ul și abia așteptăm să începem sezonul cu numărul 8. Știu deja cum stă treaba. Nimeni nu se uită, dar toată lumea știe despre ce este vorba în emisiune. Știu și pe ce muzică dansează concurenții. E chiar mișto muzica”, a spus Radu Vâlcan, făcând aluzie la faptul că nimeni nu recunoaște că se uită la emisiune, dar producția are audiență.