Black Friday 2022. Începe febra cumpărăturilor de Black Friday. Deși vinerea neagră a cumpărăturilor are loc pe 11 noiembrie, unele magazine au dat startul deja campaniei de reduceri. Altele, în schimb, sunt cu pregătirile pe ultima sută de metri. Iată o listă cu 5 propduse pe care merită să le cumperi.
Black Friday este evenimentul de shopping cu cele mai multe oferte și reduceri din an. Magazinele și-au umplut deja stocurile și sunt pregătite să dea startul campaniei de reduceri. De la produse electronice, electrocasnice, bijuterii, ceasuri și nu numai, toate vor putea fi cumpărate la superprețuri.
În acest an, Emag, una dintre cele mai importante platforme de comerț online din România, pune la bătaie peste 2 milioane de produse.
Printre ofertele care au fost deja listate, dar care pot fi cumpărate începând de vineri de la ora 00:00, se regăsesc:
Iată care sunt preferințele românilor în materie de cumpărărturi de Black Friday 2022, potrivit unui studiu realizat de Kantar România:
Conform unui studiu recent, 8 din 10 români au afirmat că vor să cumpere produse de Black Friday anul acesta.
„Am observat că clienții sunt mai atrași de reduceri. Anul trecut aveam două campanii promoționale pe lună, anul acesta avem patru și clienții vin într-un număr mai mare la noi”, a declarat Tudor Manea, CEO Emag, potrivit digi24.
Potrivit psihologilor, faptul că un număr tot mai mare de oameni este atras de reduceri se datorează scumpirilor din ultima vreme. Cumpărătorii au ajuns să nu mai achiziționeze produse de plăcere, ci din necesitate.
„Scumpirile au ajuns să înfricoșeze oamenii pentru că sunt lipsite de control, de orice predictibilitate, un alt motiv care face ca această perioadă să fie apreciată. În principal nu mai este plăcerea, ci este predominantă necesitatea. Pentru că sunt acele obiecte care sunt necesare, care trebuie periodic înlocuite și achiziționarea lor este indispensabilă la un moment dat când ele se uzează”, a declarat psihologul Keren Rosner, potrivit sursei citate.
Potrivit unei companii de consultanță, anul acesta, valoarea totală a cumpărăturilor de Black Friday va ajunge la 400 de milioane de euro, cu 50 de milioane de euro mai mult față de anul trecut.
Citește și: „Cum să nu te păcălești de Black Friday 2022. 5 lucruri la care e bine să fii atent”