Perioadele de reduceri sunt ideale pentru a cumpăra diverse lucruri, cu prețuri mult mai mici decât în mod normal. Vorbim atât despre articole vestimentare și încălțăminte, cât și despre electrocasnice sau articole pentru casă și grădină. Când încep reducerile de toamnă 2023 și câte astfel de perioade cu preț redus sunt pe parcursul unui an.
Marile magazine își atrag clienții cu oferte care mai de care mai tentante, în special la final de sezon. Indiferent că este vorba despre magazinele din mall sau cele online, mulți comercianți se grăbesc să scape de articolele de sezon care le-au rămas în stocuri și le micșorează prețul.
Cel mai frecvent, magazinele de haine și încălțăminte aplică reduceri la final de sezon, însă poți găsi oferte bune și la alte articole, precum cele pentru casă. De regulă, oamenii așteaptă perioadele de reduceri pentru a-și reînnoi garderoba fără să cheltuiască prea mult, având în vedere că prețurile pot fi mai mici chiar și cu 70% decât în mod normal. În ceea ce privește articolele pe care le poți cumpăra la reduceri, iată câteva sugestii:
Citește și: Cum să porți cu stil pantalonii în dungi. Modele care nu se vor demoda niciodată
La fiecare final de sezon, marile magazine au o perioadă de reduceri. Aceasta începe atunci când în magazine intră noua colecție și se aplică de obicei doar pentru produsele din colecția veche. De exemplu, pentru toamnă, reducerile pot începe la jumătatea lunii septembrie și țin până la finalul lunii octombrie.
Citește și: Cum să te îmbraci la birou cu stil. 5 ponturi care te vor scoate din anonimat
Unii comercianți fură startul și dau drumul perioadei de reduceri mai devreme, pentru a atrage clienții. Astfel, la unele magazine putem vedea reduceri de toamnă de la începutul lunii septembrie sau chiar începând cu finalul lunii august.
Cei care vor să profite de prețurile mai mici cu până la 70% au la dispoziție suficient timp, pentru că de obicei perioada de reduceri durează o lună sau o lună și jumătate. Clienții trebuie să știe însă că mărimile mici se vând cel mai repede, așa că dacă porți o măsură mică sau medie, ar trebui să te grăbești pentru a o mai găsi la raft.
Mulți comercianți folosesc termenul ”reducere” ca strategie de marketing. Prețul produselor nu este însă cu mult mai mic față de cât este în mod normal. Deși magazinele folosesc formulări precum ”reduceri de până la 90%” pentru a atrage clienții, se întâmplă rar ca reducerea de preț să fie atât de mare. Dacă vrei să îți cumperi un anumit produs și aștepți perioada reducerilor pentru a-l achiziționa, urmărește evoluțiile de preț ale acestuia.
Unele magazine cresc ușor prețurile înainte de aplicarea reducerilor, pentru a le scădea mai apoi. Nu întotdeauna prețul tăiat de pe etichetă este cel real pe care l-a avut produsul înainte de a fi aplicată reducerea. Dacă faci shopping online, caută produsul care te interesează la mai multe magazine online și compară prețurile.
Se poate întâmpla să ai surpriza că prețul așa-zis ”redus” cu care îl găsești pe un anumit site să fie mai mare decât prețul întreg pe care îl are produsul pe alt site.