Dana Săvuică a dezvăluit ce comoară își dorește să moștenească de la tatăl ei. În ediția cu numărul 26 a emisiunii Ego Life, moderatoarea a povestit că părintele său are o mare pasiune pentru raliuri și a participat chiar la competiții alături de un pilot profesionist, cu o „bomboană de mașină”, care a ieșit pe porțile fabricii acum aproximativ cinci decenii.
Dana Săvuică i-a avut ca invitați în ediția cu numărul 26 a emisiunii Ego Life pe Claudiu David, pilot de raliuri cu multiple performanțe atât în țară cât și peste hotare, și pe Mirela Bucovicean, antreprenor de succes în industria de beauty și, totodată, pilot.
Moderatoarea le-a povestit invitaților că și tatăl ei este un împătimit al motorsportului și a fost angrenat chiar și în competiții, alături de un pilot profesionist. Mașina cu care a concurat a fost un Ford Cortina din 1973, despre care spune că „merge și acum foarte bine”. Atât de atașat este bărbatul de bijuteria pe patru roți încât nu vrea să o vândă nimănui.
„Prima mașină pe care și-a cumpărat-o tatăl meu, în 1973, când eu aveam doar 3 ani, a fost un Ford Cortina verde și cu hardtop negru. Este o bomboană de mașină. Merge și acum foarte bine. A spus tata că nu o vinde nimănui. I-am spus că eu trebuie să o conduc în continuare.
A participat la raliuri cu un pilot profesionist și a câștigat, iar acum emașina este inclsusă în clubul retromobilelor.”,a mărturisit Dana Săvuciă în cadrul emisiunii Ego Life.
Mirela Bucovicean este cunoscută publicului pentru realizatrile sale în domeniul de beauty. În 2010, ea a lansat Molecule F, prima platformă care promovează designerii români. Însă din dorința de a gusta cât mai mult din plăcerile oferite de viață, Mirela a ales să își dezvolte pasiunea pentru caii putere, așa că început să participe la competiții de raliuri. A început cu raliurile de regularitate, apoi a continuat cu cele de viteză.
Mirela Bucovicean a reușit însă o performanță la care puține reprezentante ales sexului frumos ar îndrăzni să viseze: a participat la una dintre cele mai prestigioase competiții cu mașini istorice, Monte Carlo Historic, în două rânduri (2018, 2019).
Ea a povestit în cardul emisiunii, difuzată luni seară pe site-ul www.ego.ro și pe canalul nostru de YouTube ,cum a început totul.
„Am beneficiat de un context favorabil și prima oară când am ajuns în lumea raliurilor, eu am început cu raliurile de regularitate, care sunt altă poveste decât cele de viteză, cred că au avut nevoie de încă un echipaj ca să se constituie clasa.
Am mers la regularitate câțiva ani, după care am simțit nevoia de mai multă forță. Mi-a plăcut foarte mult și așa am ajuns la Campionatul Național de Raliuri în categoria de mașini istorice, pentru că eu pilotez o mașină istorică. Un Ford Escort MK2 din 1978, pe care eu o numesc „Balerina” pentru că nu vrea să stea dreaptă pe șosea de fund sub nicio formă. Fără să îmi dau seama, simpul fapt că am reușit să duc această mașină de la start la finnish (linia de sosire – n.r.) m-a ajutat și a câștigat respectul colegilor mei de sport, pentru că ei știau mai bine decât mine cât de greu este să pilotezi o astfel de mașină.”, a povestit ea