Cristina Floroiu, PR, creator de conținut și proprietar al unui brand. Ce spune despre cumpărăturile online și importanța promovării pe TikTok SPECIAL

Cristina Floroiu s-a folosit de experiența acumulată pentru a-și face propriul brand
Cristina Floroiu, PR, creator de conținut și proprietar al unui brand. Ce spune despre cumpărăturile online și importanța promovării pe TikTok  SPECIAL

Cristina Floroiu are propria comunitate pe Instagram și TikTok, deține funcția de PR și Project Manager, ocupându-se de numeroase vedete și influenceri și deține propriul brand de frumusețe alături de o prietenă. Ea ne-a oferit un interviu, în exclusivitate pentru Ego.ro, în care și-a spus povestea, oferind, în același timp, detalii prețioase despre cum putem să ne promovăm afacerea și metodele din online pe care le avem la îndemână.

Cristina Floroiu: “Pe lângă creativitate este foarte important să faci research în fiecare zi”

Cristina Floroiu a mărturisit că s-a folosit de experiența pe care o are în social media atunci când a venit vorba de a promova propriul brand. Ea a menționat importanța TikTok-ului. De asemenea, aceasta ne-a vorbit și despre cariera ei în PR, explicând ce este cel mai important să faci atunci când vine vorba despre respectivul domeniu.

Bună, Cristina! Înainte de toate, tu ești cunoscută pe social media. Cum a început drumul tău pentru a avea atât de mulți urmăritori?

Cristina Floroiu: Drumul meu a început foarte inocent, aș putea spune. Dorința mea a fost mereu de a fi actriță, nu am urmat o facultate în această direcție, însă am făcut 3 cursuri de actorie, care m-au ajutat enorm de mult. În timpul facultății am simțit nevoia să las creativatea să curgă și să fiu eu propriul regizor, așa că m-am apucat de vlog. De aici am strâns și o comunitate frumoasă, care a rămas aici chiar și acum. Practic am crescut împreună.

Care sunt cele mai mari provocări pe care le-ai întâlnit în social media? Cum reușești să le menții urmăritorilor atenția către tine?

Cristina Floroiu: Cred că cea mai mare provocare a fost timpul. Ceea ce fac pe Social Media acum este pasiune, însă energia mea merge și către job, dar și o afacere.

Citește și: Cum a ajuns Radu Bucălae să parodieze diverși influenceri: „Mă așteptam să îmi iau hate de la creatorii de conținut” VIDEO EXCLUSIV

De ce a ales domeniul de PR

Te-am întrebat de provocări pentru că tu, pe lângă faptul că ai o comunitate, ești și PR și Project Manager, ocupându-te de numeroși influenceri și vedete. Vreau să știu și de ce ai ales acest domeniu.

Cristina Floroiu: Este un domeniu care m-a atras încă de când am descoperit această industrie, mai exact de când m-am apucat de vlog. L-am ales pentru că este un domeniu care nu necesită doar lucruri matematice (deși de cele mai multe ori, intervin și ele), dar necesită și multă creativitate, iar asta nu te lasă să intri în monotonie niciodată. În fiecare zi descoperi și faci ceva nou.

Cum reușești să te ocupi de persoanele care au o voce în social media? Care sunt cele mai frumoase părți, dar și cele mai grele?

Cristina Floroiu: Sunt multe părți frumoase, însă o să le enumăr pe cele mai importante în perspectiva mea: prima ar fi satisfacția întregii echipe atunci când se întâmplă lucrurile exact așa cum ne-am propus. O altă parte frumoasă este să vezi evoluția artistului și să știi că ai pus o cărămidă în această structură. Acum să vorbim și de ceea ce este mai greu: faptul că este necesar să fii cameleonic, să te poți mula pe fiecare persoană în parte, deoarece cu toții sunt foarte diferiți și bineînțeles și nevoile lor sunt diferite. Este o parte grea, dar în același timp este o provocare, care te dezvoltă pe toate planurile.

Cristina Floroiu, PR, creator de conținut și proprietar al unui brand (2)
Cristina Floroiu, PR, creator de conținut și proprietar al unui brand

“Fie că este la început de drum sau că este un artist deja conturat, munca depusă de către mine împreună cu toată echipa este aceeași”

Este mai greu să te ocupi de un influencer la început de drum sau de o vedetă deja cunoscută?

Cristina Floroiu: Provocările sunt total diferite, însă în ambele situații ele există. Fie că este la început de drum sau că este un artist deja conturat, munca depusă de către mine împreună cu toată echipa este aceeași.

Citește și: Ștefan Georgescu, creator de conținut, sfaturi inedite despre cum îngrijim încălțămintea și ce se poartă în 2023. „În colecția mea am undeva la 180-185 de perechi de sneakersi” EXCLUSIV

Cum arată o zi din viața ta, atunci când vorbim despre partea de Project Manager și PR?

Cristina Floroiu: O zi din viața mea în ceea ce privește acest job arată diferit de la zi la zi. Cunosc oameni noi mai mereu, provocări diferite, dar esența pot spune că este aceeași în fiecare zi. Job-ul se împarte între munca de birou, filmări și creativitate.

“Pentru a rămâne relevant este nevoie să urmărești și să fii la curent cu toate trendurile”

Aș vrea, de asemenea, să știu cum se menține o carieră pe social media. Ce se întâmplă dacă urmăritorii nu mai sunt interesați de content-ul livrat?

Cristina Floroiu: Pe lângă creativitate este foarte important să faci research în fiecare zi. Pentru a rămâne relevant este nevoie să urmărești și să fii la curent cu toate trendurile. Trăim în secolul vitezei, iar consumul este unul alert, deci este nevoie de un update al contentului. Bineînțeles, este important să îți păstrezi personalitatea și naturalețea.

Citește și: De ce a ales Ana Morodan să-și ia o asistentă, și nu o geantă de brand la începutul carierei: „Acesta este luxul, să vină Crina cu ceaiul de tei, nu să cobor 2 etaje până la bucătărie” VIDEO EXCLUSIV

De asemenea, tu te ocupi și de un brand de frumusețe, pe care l-ai lansat. Cum a început această poveste? Când ți-ai dat seama că vrei să te implici în industria de beauty?

Cristina Floroiu: Ideea ne-a venit în pandemie. Eu și prietena mea am stat împreună două luni de zile. Am făcut schimb de produse pentru skincare, ne-am și comandat altele, iar acela a fost momentul în care ne-am dat seama că este dificil să găsești mai multe categorii de produse în același loc. Cărămizile puse până acum au vrut să construiască exact ideea de a putea găsi o paletă mai largă de produse pentru înfrumusețare în același loc. Acum suntem la construcția acoperișului, unde am venit chiar si cu produsele sub marcă proprie, iar aici se regăsesc accesorii de make-up.

Cristina Floroiu, PR, creator de conținut și proprietar al unui brand (2)
Cristina Floroiu

Și-a făcut propriul brand de beauty alături de o prietenă

Vreau să știu cât de greu a fost să te asiguri că brand-ul pe care îl lansezi o să aibă succes. Ce pași ai urmat? Ce aduce nou brand-ul tău?

Cristina Floroiu: Nimic nu a fost sigur. A fost pasiune, dorință și multă muncă, care în cele din urmă au dat roade. Urmărim întotdeauna nevoile persoanelor care intră pe site-ul nostru. Cred că atenția la detalii ne diferențiază, deși noi nu ne-am setat o concurență în piață. Știm că este important să fim atente la asta, dar momentan ne-am focusat pe a face noi lucrurile mai bune în fiecare zi și bineînțeles să învățăm din greșeli.

Din punct de vedere al investiției, consideri că trebuie să pornești cu un buget și să îți asumi anumite riscuri?

Cristina Floroiu: Da, cred că riscul și puțină inconștiență pentru a face asta, ajută!

Ce ai aplicat din partea de PR atunci când vine vorba despre promovarea propriei afaceri?

Cristina Floroiu: Foarte multe lucruri am aplicat din experiența mea de PR. Spre exemplu importanța Tiktok-ului în promovarea site-ului. Atât experiența job-ului, cât și cea de content creator a ajutat în a crea conținut pe această aplicație pentru business-ul nostru.

Citește și: De ce a fost Diana Sar refuzată pentru o colaborare cu un brand din lumea modei: “Mi-au spus că sunt cam plinuță pentru hainele respective” VIDEO EXCLUSIV

Ce vrea să facă pe viitor

Care este următorul pas din cariera ta? Ce vrei neapărat să dezvolți de acum încolo?

Cristina Floroiu: Îmi doresc ca pentru toate cele trei ocupații ale mele să vin cu lucruri noi. Pe partea de content creator îmi doresc să îmi fac mai mult timp și să fiu mult mai activă. În ceea ce privește partea de Management și PR îmi doresc să mă dezvolt pe și mai multe proiecte. În ceea ce privește brand-ul deja avem în plan alte produse noi sub marcă proprie, care cu siguranță vor fi pe placul fetelor.

Cine este Cristina atunci când nu se ocupă de brand sau de partea de PR?

Cristina Floroiu: Cristina în afara job-ului este mult mai introvertită, cred că sunt două personalități diferite din acest punct de vedere. În rest, aș putea spune că este o fată spontană, care iubește să călătorească, dar la extrema cealaltă îi plac și zilele ploioase în care doar un serial și un pahar de vin sunt perfecte.

Ce spune despre cumpărăturile online

Vreau să îmi răspunzi sincer: consideri că magazinele se îndreaptă mai mult către partea de online sau cele fizice se bucură de același succes, chiar și după pandemie?

Cristina Floroiu: Cu siguranță deja se simte o mișcare destul de mare către online, dar asta și pentru că este mult mai simplu și eficient ca și timp. Cred că generația mea și cea care vine după mine vor fi mult mai deschiși către shopping-ul online.

Rămâi la curent cu ultimele materiale exclusive și noutăți despre tot ce te interesează, pe Canalul nostru de WhatsApp!

Urmăriți EGO.ro și pe
Imagini de la nunta Monicăi Bîrlădeanu cu Valeriu Gheorghiță
9 0 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *