Culoarea care predomină în garderoba vedetelor și va fi la modă în această vară. La premiile Oscar din acest an vedetele au fermecat audiența în ținute foarte strălucitoare. O nuanță de roz s-a remarcat însă în majoritatea aparițiilor, atât în tonuri mai aprinse, cât și în nuanțe magenta neon.
Rozul este culoarea vedetă din colecția Valentino, care și-a pus amprenta pe multe ținute de pe covorul roșu. Harry Styles și Lizzo, între timp, au ales pantaloni roz aprins asortați cu paltoane supradimensionate la Coachella. Oriunde ne uităm în această vară, lumea pare să ne spună un singur lucru: gândește-te la roz. Se anunță a fi la modă în vara aceasta.
Rozul aprins înlocuiește rozul milenar ca nuanța anului 2022 în clădiri, interioare și modă. Evocă un mare răspuns emoțional în oameni, sunt de părere specialiștii.
Culoarea a fost inspirată, parțial, de nuanța favorită a arhitectului mexican Luis Barragan. Actualmente a devenit nuanța preferată a principalelor branduri de modă. De la Acne Studios, Valentino și Glossier sau spații precum Alfred Coffee din West Hollywood ori restaurantul Sketch din Londra, toate au în comun culoarea roz.
Este o culoare plină de personalitate, care se potrivește perfect vedetelor care adoră să fie în centru altenției. Această culoare deosebită își face simțită prezența și în tendințele de design interior. Rozul a migrat pe pereții apartamentelor, pe gadget-uri dar și către paginile site-urilor web.
În 2016, scriitoarea Veronique Hyland l-a numit chiar „roz millenial”, atribuind această nuanță generației actuale. Este un „roz ironic”, a scris ea pentru The Cut la acea vreme. „Roz fără frumusețea dulce. Este o non-culoare care nu se angajează, a cărei frumusețe este dovada rafinamentului său.” În același an, Pantone a numit un ton de somon pudrat, Rose Quartz, drept culoarea anului. „Rozul mileniar a definit cu siguranță o eră”, spune Anjela Freyja, director de creație și istoric de design. Aceasta postează adesea despre culori și semnificațiile lor generale celor 83.000 de urmăritori de pe TikTok.
Tiffany Howell, de la firma de design interior Night Palm, spune că decorul casei urmează adesea moda. De aceea, în urmă cu aproximativ cinci ani, „toată lumea își dorea totul roz”. Este încă o cerere de top și mulți clienți vin la ea în căutarea culorii roz.
Clare Coulson, un strateg al culorilor la firma de prognoză a tendințelor WGSN, spune că nuanța a reprezentat un sentiment de deschidere și pozitivitate. „Rozul milenial a depășit granițele pentru a deveni o culoare neutră din punct de vedere al genului, care a simțit puterea, tânăra și purtabilă”, spune ea.
sursa foto: instagram.com/maisonvalentino