Cântăreață de succes la începutul anilor 2000, femeie de afaceri de succes în prezent. Acesta este drumul Denisei de la Bambi în ultimile două decenii. Artista a ajuns milionară în euro la 34 de ani, după ce a reușit să pună propriul brand de parfumuri pe harta mondială a industriei de beauty. Ea a deschis până acum nu mai puțin de 52 de magazine în toată lumea, cel mai recent, în Elveția.
În anul 2000, două surori, Raluca și Denisa Tănase (Bambi) spărgeau toate topurile muzicale de la noi cu piesa „Doi ochi căprui”. La mai bine de două decenii de la momentul respectiv, una dintre ele, respectiv Denisa, se bucură de o carieră de succes în domeniul afacerilor.
În urmă cu câțiva ani și-a deschis propriul business cu parfumuri, iar de atunci brandul său a cunoscut o ascensiune formidabilă. Acum are 52 de magazine deschise în 10 țări din întreaga lume. Ultimul a fost deschis recent în Geneva, Elveția, iar Denisa Tănase și soțul ei, Mircea Brânzei au făcut anunțul pe Instagram.
„Baby no 52” (copilul cu numărul 52 – n.r.), a scris fosta solistă.
Soțul Denisei este implicat și el în diverse afaceri. În ultimul an, Mircea a investit masiv în Dubai.
Denisa Tănase a pornit afacerea de la zero, în urmă cu mai bine de trei ani. Pasiunea pentru parfumuri a determinat-o pe cântăreață să investească în acest domeniu, în care oricum concurența era acerbă.
Și a reuși să dea lovitura într-un timp extrem de scurt. Artista a pornit de la un singur magazin, dar în urma unei promovări temeinice pe rețelele de socializare, a reușit ca în trei ani să clădească un adevărat imperiu.
Conform datelor contabile și a bilanțurilor depuse la ANAF și publicate de Fanatik, firma Denisei Tănase a reușit profituri record încă din 2019. În anul respectiv, firma Gheisha Perfumes a avut o cifră de afaceri de 2.031.991 de lei și un profit de 1.217.292 lei.
Un an mai târziu, mai exact în primul an de pandemie, afacerea a explodat. Astfel, în 2020, compania deținută de Denisa a înregistrat o cifră de afaceri de patru ori mai mare, ajungând la 10.939.810 de lei și un profit de 3.514.084 de lei (aproximativ 700.000 de euro).
Ținând cont că în prezent deschis magazinul cu numărul 52, evident că și profitul a înregistrat creșteri de la an la an.