Cum arată adidașii cu lanțuri antiderapante de la Balenciaga. Costă 1.290 de euro FOTO

Reacțiile pe care le-au provocat în mediul online

Scris de: Daoud Andra

18 Jan. 2024

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că brand-ul Balenciaga este unul dintre cele mai extravagante. Casa de modă surprinde din nou, cu o pereche de încălțări de sezon. Au apărut adidașii cu lanțuri antiderapante, care se vând la un preț de peste 1.000 de euro. Cum arată încălțările și ce reacții au provocat în mediul online.

Adidașii cu lanțuri antiderapante, noua propunere de la Balenciaga

Brand-ul spaniol Baleciaga vine cu o propunere de sezon în materie de încălțăminte. Casa de modă a lansat o nouă piesă controversată, fiind vorba despre o pereche de adidași cu lanțuri antiderapante. Încălțările se vând cu 1.290 de euro pe site-ul oficial și, potrivit producătorului, sunt perfecte pentru iarnă.

Pantofii sport, într-o combinație de alb cu negru, pot fi ușor asortați. Sunt confecționați din materiale impermeabile și au interiorul căptușit cu un strat de material care menține căldura. Lanțurile antiderapante sunt detașabile și, pe cât de ciudați par la prima vedere, pe atât de bine primiți au fost, judecând după comentariile din mediul online.

Citește și: Ce caracteristici are fusta prosop de la Balenciaga, care costă 4200 lei. Cum justifică prețul

Pe pagina de Instagram a brand-ului Balenciaga, atunci când au fost prezentați adidașii, comentariile au fost, în majoritate, pozitive. ”Wow, o pereche de încălțări pe care aș cumpăra-o”, ”Așteptam de 2 ani ca un designer să facă asta”, ”Sunt perfecți pentru munte”, ”Cool”, ”Sunt ceva next level”, ”Extraordinari” – au fost câteva dintre comentariile de la fotografia cu pantofii sport.

Cum arată adidașii cu lanțuri antiderapante de la Balenciaga. Costă 1290 de euro FOTO
Lanțurile pot fi date jos

Campania care a provocat un scandal imens

Directorul de creație al casei de modă Balenciaga, Demna Gvasalia, a lansat în ultimii ani numeroase piese vestimentare și accesorii controversate, dar și o campanie care a provocat scandal în spațiul public. Pentru colecția de primăvară de anul trecut, Balenciaga a folosit copii în spotul de promovare, cu intenția de a accentua caracterul punk al colecției.

Citește și: S-au lansat noile colecții 2024 de la Emporio Armani și Dolce & Gabbana. Cele mai frumoase ținute, vor face furori tot anul

Clipul de promovare i-a dus pe cei mai mulți cu gândul într-o altă direcție, iar casa de modă s-a confruntat cu acuzații grave. Balenciaga a retras campania cu copii, iar creatorul de modă și-a recunoscut greșeala, într-un interviu pentru revista Vogue.

”Aici intervine eroarea mea. Aceasta a fost marea mea greșeală. Nu mi-am dat seama cât de nepotrivit ar fi fost să pun aceste obiecte în imagine și să am totuși copilul în mijloc. Din păcate, a fost o idee greșită și o decizie proastă din partea mea. Nu ar fi trebuit să prezentăm copii în imagini care includ obiecte care nu au legătură cu ei și care sunt nepotrivite pentru ei”, a spus Gvasalia.

Rămâi la curent cu ultimele materiale exclusive și noutăți despre tot ce te interesează, pe Canalul nostru de WhatsApp!

Urmăriți EGO.ro și pe
De ce a fost dată afară Andreea Bănică de la Casa Mița Biciclista,, din București. Nota a fost 1.200 de lei
9 0 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *