Cum îți poți crește contul de Instagram, în 2022. Cum te ajută Instagram Reels, de fapt

Află câteva tehnici de mare ajutor prin care poți să crești pe Instagram în 2022.
Cum îți poți crește contul de Instagram, în 2022. Cum te ajută Instagram Reels, de fapt
Cum îți poți crește contul de Instagram, în 2022, ținând cont de câteva sfaturi practice. În acest articol, îți vom dezvălui câteva trucuri prin care poți crește pe Instagram. Unul dintre cele mai simple moduri este prin a posta cât mai mult content video. Cum te ajută Instagram Reels, de fapt să devii mai vizibil.
Marketingul video este în plină dezvoltare acum. Micro-videoclipurile pot avea un impact masiv, iar Instagram este conștient de faptul că marketingul video este viitorul. De aceea, reels-urile, pot avea un impact major în creșterea engagementului și a comunității.

Ce este exact Instagram Reels?

Instagram Reels permite utilizatorilor să încarce un scurt videoclip (care a fost extins de la 15 secunde la maximum 30 de secunde) pe Instagram. Înainte de a fi postat, acesta poate fi editat după bunul plac, astfel încât să fie cât mai interesant pentru comunitate. Instagram a configurat multe funcții ușor de utilizat pentru a face videoclipurile mult mai captivante. Poți adăuga text la acestea, sunete, muzică și efecte sau tranziții speciale.

Cum îți poți crește contul de Instagram, în 2022
Instagram

Predicția este că popularitatea Reels-urilor va crește tot mai mult în 2022. Există o cerere tot mai mare de conținut video. Aceste clipuri scurte și distractive sunt ușor de urmărit și răspund unei perioade de atenție din ce în ce mai scurte a generației noastre. Dacă știi cum să ai un impact în 15 secunde sau chiar mai puțin, atunci știi cum să vinzi cel mai bine.

Cum îți poți crește contul de Instagram, în 2022 prin Reels

Păstrează calitatea

Calitatea videoclipurilor este esențială pentru a face cât mai mult vizualizări. Instagram reels ar trebui să fie înregistrate pe verticală,  folosind ecranul complet al smartphone-ului. Nu este o idee bună să reutilizezi un videoclip pe care l-ai înregistrat pentru un alt canal de social media. Clipurile care au fost reutilizate sau încărcate din surse din afara aplicației Instagram sunt neclare. Totodată, watermark-ul plasat pe materialul video distragea atenția și creează utilizatorului o experiență mai puțin plăcută.

Atrage atenția din primele secunde

Ca și în cazul conținutului video de pe alte canale, primele câteva secunde ale reels-ului tău sunt cele mai importante. Trebuie să faci sau să spui ceva care să oprească privitorul, să-l atragă imediat și să-l facă să vizioneze mai mult. Poți folosi o bucată de text intermitent sau ar putea fi primele cuvinte din gura ta. Ai putea chiar să le spui să se oprească. De asemenea, poți folosi anumite efecte sau muzică pentru a atrage imediat atenția.

Utilizează editări și tranzițiile creative

Ai putea crede că 15 secunde sunt suficient de lungi pentru ca oricine să vizioneze un videoclip până la capăt. Totuși, studiile au demonstrat că 15 secunde pot fi uneori prea mult timp pentru a investi într-un videoclip plictisitor. Pentru a menține atenția utilizatorilor, folosește un edit interesant și tranziții creative.

Editările pot fi la fel de simple ca oprirea și pornirea înregistrării pentru a crea un nou cadru. O tăietură poate fi o tranziție simplă, dar bruscă de la o scenă la alta. Folosește-o pentru a te repoziționa în cameră sau pentru a înregistra într-un unghi diferit. Editează acest efect într-un mod care este brusc și captează atenția. Acest salt ușor ajută la menținerea atenției asupra videoclipului în sine. Astfel vei menține comunitatea implicată în vuzualizarea reels-ului mai mult timp.

Rămâi la curent cu ultimele materiale exclusive și noutăți despre tot ce te interesează, pe Canalul nostru de WhatsApp!

Urmăriți EGO.ro și pe
Imagini de la nunta Monicăi Bîrlădeanu cu Valeriu Gheorghiță
8 1 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *