Instagram Reels permite utilizatorilor să încarce un scurt videoclip (care a fost extins de la 15 secunde la maximum 30 de secunde) pe Instagram. Înainte de a fi postat, acesta poate fi editat după bunul plac, astfel încât să fie cât mai interesant pentru comunitate. Instagram a configurat multe funcții ușor de utilizat pentru a face videoclipurile mult mai captivante. Poți adăuga text la acestea, sunete, muzică și efecte sau tranziții speciale.
Predicția este că popularitatea Reels-urilor va crește tot mai mult în 2022. Există o cerere tot mai mare de conținut video. Aceste clipuri scurte și distractive sunt ușor de urmărit și răspund unei perioade de atenție din ce în ce mai scurte a generației noastre. Dacă știi cum să ai un impact în 15 secunde sau chiar mai puțin, atunci știi cum să vinzi cel mai bine.
Calitatea videoclipurilor este esențială pentru a face cât mai mult vizualizări. Instagram reels ar trebui să fie înregistrate pe verticală, folosind ecranul complet al smartphone-ului. Nu este o idee bună să reutilizezi un videoclip pe care l-ai înregistrat pentru un alt canal de social media. Clipurile care au fost reutilizate sau încărcate din surse din afara aplicației Instagram sunt neclare. Totodată, watermark-ul plasat pe materialul video distragea atenția și creează utilizatorului o experiență mai puțin plăcută.
Ca și în cazul conținutului video de pe alte canale, primele câteva secunde ale reels-ului tău sunt cele mai importante. Trebuie să faci sau să spui ceva care să oprească privitorul, să-l atragă imediat și să-l facă să vizioneze mai mult. Poți folosi o bucată de text intermitent sau ar putea fi primele cuvinte din gura ta. Ai putea chiar să le spui să se oprească. De asemenea, poți folosi anumite efecte sau muzică pentru a atrage imediat atenția.
Ai putea crede că 15 secunde sunt suficient de lungi pentru ca oricine să vizioneze un videoclip până la capăt. Totuși, studiile au demonstrat că 15 secunde pot fi uneori prea mult timp pentru a investi într-un videoclip plictisitor. Pentru a menține atenția utilizatorilor, folosește un edit interesant și tranziții creative.