După ce a primit un Ferrari F8 Spider la petrecerea organizată în cinstea ei de către Global Records, pentru cele peste 10 miliarde de vizualizări și streamuri, Inna ar putea intra în bucluc. Cântăreața ar putea fi pusă pe lista neagră a faimoasei mărci de mașini de lux. Românca Romina Gingașu, soția lui Piero Ferrari, deținător a 10 % din acțiunile companiei gigant, spune că brandul nu acceptă astfel de jocuri de imagine fără a fi înștiințat în prealabil. Declarațiile soției patronului concernului italian vor produce, cu siguranță, o undă de șoc în lumea muzicală din România.
După ce a ajuns la colosala cifră de 10 miliarde de vizualizări și streamuri, devenind cea mai ascultată artistă din Europa, Global Records a organizat o petrecere în cinstea ei și i-a oferit și un cadou cu totul special: un Ferrari F8 Spider roșu.
Bolidul de 700 de cai putere atinge 100 km/h în doar 3 secunde și are un preț care depășește 350.000 de euro. Toate bune și frumoase, până când s-au sesizat cei de la Ferrari. Reprezentanții concernului italian nu sunt de acord cu folosirea brandului în scop publicitar, fără a le fi solicitat acordul înainte. Astfel că Inna, deși nu are nicio vină, ar putea fi trecută pe blacklist-ul Ferrari.
Romina Gingașu, soția româncă a lui Piero Ferrari, deținător a 10% din companie, spune că modul în care Global Records a considerat să utilizeze marca Ferrari nu a fost deloc potrivit pentru că și-ar fi făcut reclamă pe spatele mărcii, lucru cu care conducătorii companiei nu sunt deloc de acord.
„Cred că am dreptul să-mi spun opinia în legătură cu acest subiect. Nu a fost primită nicio cerere în care Inna sau Global Records a cerut ok-ul Ferrari pentru un astfel de eveniment. Ferrari este un brand internațional, iar când vorbim de evenimente și diverse moduri de publicitate ale persoanelor publice care se asociază cu Ferrari, trebuie respectată și partea legală ce vine din partea acestui brand pentru care s-a muncit din greu timp de 75 de ani.
Am fost dezamagită să văd un astfel de eveniment și am primit peste 10 apeluri în legătură cu acest aspect, culmea, de la clienți surprinși că cineva din Maranello și-ar fi dat vreodată acordul pentru un astfel de eveniment. Nu este primul incident însă în România, brandul a mai fost folosit fără acordul nostru și în trecut și sper din tot sufletul să nu se repete”, a declarat Romina Gingașu, potrivit Cancan.
Inna nu este singura vedetă din lumea muzicii internaționale care are probleme cu cei de la Ferrari. Justin Bieber, unul dintre cei mai îndrăgiți cântăreți ai tinerei generații, a fost trecut pe lista neagră a faimosului brand de mașini de lux după ce, în urmă cu șapte ani, în urma achiziționării unui Ferrari, a găsit de cuviință să îi facă câteva modificări.
Ccâtărețul își uitase bolidul timp de vreo două săptămâni în parcarea unui club din Beverly Hills. Un membru al staff-ului său l-a găsit și i l-a adus. Ulterior, artistul canadian i-a schimbat culoarea într-un albastru metalizat, i-a modificat jantele și apoi a scos-o la licitație. Astfel, nu a urmat recomandările și indicațiile codului de etică stabilit de Ferrari, care-și protejează imaginea.
După isprava sa, Justin Bieber a fost trecut pe lista neagră a concernului italian și îi va fi practic imposibil să mai achiziționeze un alt Ferrari nou.
„Intri pe lista neagră atunci când folosești un Ferrari necorespunzător, provocând prejudicii de imagine companiei”, a explicat Antonio Camassa, vicepreședinte Ferrari Club Italia.
Alte vedete internaționale care au ajuns pe lista neagră a Ferrari sunt: Nicholas Cage, care a vândut un Ferrari foarte rar la un preț mult sub cel al pieței, rapperul 50 Cent, care în 2020 s-ar fi plâns, pe rețelele de socializare, de o defecțiune a mașinii, Tyga – a uitat să plătească leasing-ul, fostul boxer Floyd Mayweather, care și-a pariat una dintre mașinile Ferrari din dotare.