Produsele Balea au câștigat din ce în ce mai mult teren în ultimii ani și toată lumea care își face cumpărăturile din magazinele DM le cunoaște. Acoperă o gamă largă de nevoi, însă puțini știu de unde provin acestea.
Produsele Balea au devenit cunoscute în magazinele DM, fiind o marcă emblematică a acestui retailer. Se găsesc la rafturile cu produse pentru ten, pentru corp și pentru păr, acoperind o gamă largă de nevoi. Aceste cosmetice sunt populare datorită faptului că au prețuri accesibile. Gama Balea cuprinde în jur de 400 de produse, de la șampoane și geluri de duș, până la creme, scrub-uri, demachiant sau apă micelară.
De altfel, sloganul brand-ului este ”îngrijire din cap până în picioare” și tocmai asta își propune să ofere: o gamă de produse pentru toate nevoile, la prețuri competitive. Cei care cumpără frecvent cosmetice marca Balea au observat, probabil, că pe ele este scris în limba germană. De altfel, acestea sunt fabricate în Germania și au o tradiție de aproape 30 de ani.
Brand-ul a apărut pe piață în anul 1995 și a început să fie popularizat prin intermediul magazinelor din lanțul DM, la rafturile cărora se regăsesc și în prezent. În gama Balea se găsesc atât produse destinate pielii normale, care conțin diferite parfumuri exotice, cât și produse pentru pielea sensibilă, fără parfum sau alte ingrediente iritante.
Cele mai ieftine produse din gama DM au prețuri începând de la 2 lei. Este vorba despre bile de baie spumante, măști pentru față și pentru picioare sau săpunuri solide. Cel mai scump produs Balea este o pilă electrică pentru călcâie, care costă 90 de lei, potrivit site-ului magazinului DM. În aceeași gamă se regăsesc și un epilator facial electric, dar și rezerve pentru aparatul de ras și lame de ras de unică folosință.
Gama Balea cuprinde și produse destinate bărbaților, iar acestea se regăsesc în magazinele DM cu denumirea Balea Men. În această gamă intră geluri de duș, șampoane, creme pentru față și ochi, ulei pentru barbă, aparate de ras, benzi pentru curățarea punctelor negre de pe nas etc.