De unde provin de fapt produsele Cien de la Lidl. Puțină lume știe asta

Sunt foarte cumpărate de către oamenii din România
De unde provin de fapt produsele Cien de la Lidl. Puțină lume știe asta

Magazinele Lidl se bucură de mare succes în România datorită prețurilor mici, dar și calității produselor. Printre alimente, jucării și haine, în magazinele Lidl se găsesc și produse cosmetice. Puțini oameni știu de unde provin aceste produse cosmetice.

Unde sunt produse cosmeticele Cien de la Lidl. Sunt foarte cumpărate în România

Foarte multe persoane laudă produsele din Lidl de la Cien. Pe lângă faptul că au un preț foarte mic, acestea sunt recomandate și pentru calitatea lor. Produsele Cien sunt produse de compania Mann & Schröder Gmbh, care și-a început activitatea în anul 1950, ca producător de chituri de geam, lubrifianți și produse de curățare. Abia în anul 1958 compania a introdus primul său brand de îngrijire personală, dar sub numele de Alkmene. Ulterior a stopat producția de agenți chimici de curățare și s-a axat doar pe produse de îngrijire a pielii și părului.

Potrivit etichetei, produsele Cien sunt fabricate de MANN&Schroder Cosmetics, în Germania. Cele mai multe dintre ele au o valabilitate de 12 luni de la deschidere.

Vezi și – De ce Lidl, Kaufland și Ikea au închis toate stațiile de încărcare pentru mașinile electrice. Acesta este adevăratul motiv

De unde provine denumirea Lidl. Cine a decis să se numească așa

Povestea marelui retailer Lidl a început în urmă cu aproape un secol. Compania a fost înființată în 1930, iar doi ani mai târziu Joesf Schwarz a devenit partener la Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co. La început era un en-gros de fructe, dar Joesf Schwarz a dezvoltat compania transformând-o într-un en-gros alimentar.

15 ani mai târziu compania ajunsese să dețină la nivel național, în Germania, peste 450 de magazine. În 1977, strategia fost schimbată sub conducera fiului său, Dieter Schwarz, care a dorit să implementeze un model de business concentrat pe reduceri, creând totodată supermarketuri mai mari. Deoarece nu a dorit să utilizeze numele său de familie în combinație cu termenul „piață” – „Schwarz-Markt” – care ar fi însemnat ”piața neagră”, Dieter Schwarz a dorit să folosească numele fostului partener de afaceri al tatălui său, A. Lidl.

În prezent, lanțul de magazine este operat de concernul Lidl Stiftung & Co. KG, cu sediul central în orașul Neckarsulm. La nivel mondial, compania deține peste 10.000 de magazine, atât în Europa, cât și în Statele Unite ale Americii. În 2021, Lidl număra peste 315.000 de angajați, iar cifra de afaceri se ridica la aproximativ două miliarde de euro.

Vezi și – Aceste alimente dispar din Lidl, Kaufland și alte magazine, începând cu luna noiembrie, conform ANPC. La ce să fiți atenți

Rămâi la curent cu ultimele materiale exclusive și noutăți despre tot ce te interesează, pe Canalul nostru de WhatsApp!

Urmăriți EGO.ro și pe
Imagini de la nunta Monicăi Bîrlădeanu cu Valeriu Gheorghiță
6 2 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *