Începutul de an a debutat în forță pentru cinefili. Platformele de streaming au inclus noi producții în lista lor, dar de departe cel mai mare succes l-a înregistat Netflix cu o peliculă care a ținut cu sufletul la gură peste 15 milioane de oameni în prima săptămână de la lansare. Află care este filmul fenomen care a creat isterie la nivel mondial.
Filmul a fost lansat încă din prima zi a noului an pe platfrma de streaming Netflix și a înregistrat un succes colosal în rândul celor din fața micilor ecrane. În doar o săptămână de la lansare, pelicula a fost urmărită de 15 milioane de oameni.
Este vorba de The Equalizer 3, care îl readuce în rolul principal pe Denzel Washington. În producția regizată de Antoine Fuqua, actorul american revine rolul lui Robert McCall. Al treilea film al seriei continuă povestea luptei cu Mafia, care nici de această dată nu îi poate face față personajului principal.
Acțiunea filumului se derulează într-un pitoresc orășel italian, de pe coasta Siciliei. Robert McCall ajunge aici după ce decide să lase în urmă viața violentă și să găsească liniștea.
Doar că micul oraș este controlat de Mafia italiană, iar personajul principal își pune la dispoziție toate aptitudinile demonstrate de-a lungul timpului în slujba comunității, în încercarea de a-i scăpa pe oameni de mafioți.
Astfel, deși își căuta liniștea, Robert McCall ajunge în mijlocul unui conflict între reprezentanții Camorra și misteriosul agent CIA Collins, interpretat de Dakota Fanning.
Acțiunea filmului îi ține pe urmăritori cu sufletul la gură pe întreg parcursul peliculei, iar finalul este cu totul neașteptat.
The Equalizer 3 a apărut mai întâi în cinematografe, în data de 3 septembrie 2023, însregistrând și acolo un succes uriaș. Oamenii au mers în număr mare să vadă palicula care îl are în rol principal pe Denzel Washington.
În primul weekend de la lansare, filmul s-a clasat pe primul loc în box office, obținând încasări de 34,5 milioane de dolari în cinematografele din Statele Unite şi Canada, potrivit datelor anunţate de compania specializată Exhibitor Relations.
Lansarea fimului a coincis cu Ziua Muncii la americani, care este o zi liberă, și a picat luni. Astfel, weekend-ul prelungit a făcut ca producția să se distanțeze și mai mult față de alte pelicule de succes, precum Barbie și Oppenheimer.
”Este al doilea debut din toate timpurile, prin prisma încasărilor, pentru un film lansat în weekendul de Ziua Muncii (sărbătoare naţională în Statele Unite – n.red.)”, a declarat la vremea respectivă un specialist din acest sector de activitate, Paul Dergarabedian.