Iuliana Beregoi (18 ani) și-a făcut ușor loc în industria muzicală din România, devenind în scurt timp un adevărat fenomen muzical, însă a muncit din greu pentru a ajunge unul dintre artiștii de top de la noi. Chiar dacă onorariul său ajunge în momentul de față la câteva mii de euro, pentru un singur concert, Iuliana face bani grei și cu afacerile pe care le are separat de scenă. Chiar dacă scopul ei major nu este de a se îmbogăți, tânăra visează ca într-o zi să ajungă să aibă în cont un milion de euro.
De când se știe, Iuliana Beregoi a făcut muzică și a trăit pentru muzică, niciodată nu a fost ghidată după partea financiară. Cu toate acestea, dat fiind faptul că i-a fost extrem de greu la început de carieră, iar părinții ei au făcut sacrificii supraomenești pentru a-i putea susține visul, Iuliana vrea să nu se mai trezească în situația de a nu mai avea resursele necesare pentru a investi în carieră. Astfel că, de ceva vreme, s-a lansat în afaceri, iar în momentul de față are un profit bunicel.
„Hey, prieteni, am o veste super tare pentru voi. Lansăm pe Z Generation cea mai tare campanie de toamnă: Back to school Z care vine cu o super colecție de insigne cool ediție limitată create special pentru voi. La orice comandă făcută veți primi automat insigna Z Generațion. La orice comandă de peste 200 de lei se va adăuga și insigna IB heart, iar la cumpărături de peste 400 lei vei primi toată colecția de insigne mega cool. Abia aștept să văd în storyuri colecția voastră de insigne”, a scris Iuliana pe site-urile ei sociale despre noua ei colecție de haine și de accesorii pentru școală.
Iuliana Beregoi și-a început cu adevărat cariera acum 6 ani, când a început să lucreze cu profesioniști care s-au ocupat de imaginea ei. Încet-încet, tânăra a crescut sub privirile publicului, care se mărea de la un concert la altul, ajungând să fie unul dintre cei mai ceruți artiști din România. Ceruți, însă nu și accesibili pentru oricine. În momentul de față onorariul pentru un concert se ridică undeva la 6.000 de euro, însă depinde de complexitatea lui și de numărul de piese pe care ea le cântă. O sumă deloc mică, dacă ținem cont că sunt mulți artiști valoroși din România care în momentul de față nu ating acest onorariu.
Pe lângă acești bani, Iuliana a început să aibă din ce în ce mai multe contracte de imagine. Conform surselor noastre, de când a împlinit 18 ani, tot mai multe brand-uri își doresc să colaboreze cu ea, brand-uri care până acum nu erau interesate de solistă prin prisma faptului că era minoră, iar produsele lor nu se adresau adolescenților. Conștientă de faptul că nu mai este copila de 12 ani care dădea lovitura cu o piesă făcută special pentru ea, Iuliana este pregătită de echipa sa de manageri și impresari, Alina Todașcă și Cătălin Dascălu, pentru un alt segment de public. Astfel că, noua colecție de haine și de accesorii nu se adresează doar copiilor, ci și adolescenților și tinerilor. Pe lângă tricouri, compleuri, hanorace și rucsacuri, cu prețuri care încep undeva de la 200 de lei, până la 400 de lei, cel mai scump obiect vestimentar, Iuliana vrea să lanseze și propriul parfum, dar și o linie de produse cosmetice care să-i poarte numele.