Liviu Vârciu și-a lansat cel mai recent film pe care l-a produs, Zăpadă, Ceai și dragoste și… noroc, cea de-a treia parte și ultima a trilogiei începută de actor. În exclusivitate pentru EGO, el a dezvăluit câți bani a investit în producția filmului, ce își dorește de la peliculă și a vorbit și de planurile pe care le avea, dar la care renunță din motive cât se poate de serioase. Și, cu umor, spune că motivul pentru care întrerupe să colecționeze mașinile de epocă este chiar miliardarul Ion Țiriac.
Liviu Vârciu a avut ambiția să producă o trilogie care, până acum, s-a bucurat de un real succes atât pe marile ecrane, cât și pe Netflix, Zăpadă, ceai și dragoste fiind unul dintre cele mai vizionate filme de pe platforma de streaming americană.
Cu toate acestea, ne-a precizat el, acest al treilea film este ultimul din seria produsă de el. Și, dacă, cu umor, spunea că a decis să producă filmul pentru că voia și el să fie actor pentru marile ecrane, acum, explică el, apariția celui de-al treilea film are un alt scop.
”Gata, se termină cu Zăpadă, ceai și dragoste. Gata, se închide trilogia. Scenariile nu le-am făcut eu, le-a scris Andreas (Petrescu, n. red.), el a scris și primul, dar a mai scris și un colaborator… A fost echipa de la început, eu sunt producător și actor doar. Cheltuielile pentru film? Mă apropii de 800.000 de euro!
Dar de a filmul ăsta îmi doresc ca lumea să vină, în cinematograf, să îl vadă. Să îl vadă și să îmi spună dacă este un film bun sau nu. Dar să vină în cinematograf, să nu î aștepte acasă, la Netflix sau alte platforme de streaming pentru că nu știu dacă îl dau.
Sunt șanse de 50% doar să îl dau. Eu de asta am făcut film, să iasă lumea la cinema, să scot oamenii din casă, să se bucure. Să petreacă o seară frumoasă, în doi sau în gașcă, asta îmi doresc”, a spus Liviu Vârciu, în exclusivitate pentru EGO.
Pe lângă film, Liviu Vârciu este pasionat și de mașini. Dar nu orice fel de mașini,, ci dintre cele mai vechi, de epocă. De altfel, la un moment dat, recunoștea actorul și producătorul, cumpăra mașini vechi în ciuda discuțiilor – nu tocmai lejere – cu partenera lui de viață, frumoasa Anda Călin.
Și ajunsese să aibă destul de multe, doar că, la un moment dat, un necunoscut i-a lovit mașina favorită, în parcare, un Nissan de epocă. La acea vreme, Vârciu spunea că dacă ar pune mâna pe individ, i-ar aplica o corecție așa cum ar merita cineva care strică o adevărată bijuterie. Și, în ciuda eforturilor susținute să pună mâna pe individ, Liviu Vârciu nu a avut câștig de cauză.
”Nu l-am prins pe băiatul care mi-a lovit mașina, dar să fie sănătos și să îi dea Dumnezeu sănătate (râde ironic, n. red.)”, ne-a precizat Liviu Vârciu. Mai mult, ne-a mai dezvăluit el, chiar dacă ține foarte mult la mașini și dea, de nouă ani, tot le colecționează, a ajuns să renunțe la ideea de a avea o colecție foarte mare de asemenea bolizi.
”Mașinile? Mi-am mai luat o mașină în inconștiența mea. Un SL 500 vechi, din 1978. Dar voi pune la punct toate mașinile și o să încep să le vând. Nu îl pot concura pe Țiriac, renunț. Țiriac a început mai devreme, aici e problema. Eu am început mai târziu. Nu mai pot recupera. Dar, în rest, nicio diferență (râde, n.red.)”, ne-a mai spus Liviu Vârciu.