Motivul pentru care Cove a plecat de acasă mai bine de o lună. ” Ar fi fost destul de greu să car familia după mine” VIDEO EXCLUSIV

"Iubirea este o cursă sau cursa în iubire ne mână în luptă"

Începând din această toamnă, Gabriel Coveșeanu are emisiune nouă la Prima TV, un reality show în care 12 cupluri intră în ”Cursa iubirii”. Cove a povestit în exclusivitate pentru EGO.ro că filmările s-au întins pe o durată de o lună de zile, timp în care a stat departe de familia lui. Nu a rămas însă restant, căci a avut grijă ca înainte să aibă parte de o vacanță prelungită.

Cove, despre noua emisiune pe care o prezintă la Prima TV: „Este într-adevăr proiectul meu din această toamnă”

Timp de o lună, Cove a străbătut țara în lung și lat alături de cele 12 cupluri care s-au înscris la reality show-ul ”Cursa iubirii”.

”Iubirea este o cursă sau cursa în iubire ne mână în luptă. Mă rog. Este într-adevăr proiectul meu din această toamnă. O emisiune zic eu, extrem de interesantă, asta pentru că vorbim de o cursă pe de-o parte, de un traseu, de un parcurs, și vorbim despre iubire.

12 cupluri pleacă în această Cursă a Iubirii. Vorbim de cupluri care au 14-15 ani de relație, sunt chiar căsătoriți, au copii, dar vorbim și de cupluri la început de drum.

Ei merg în călătoria asta, pleacă departe de casă, de copii, familie și așa mai departe, vreme de o lună de zile și sunt supuși la o sumedenie de probe: de la probe fizice, la probe psihice sau mai mult aș spune probe emoționale, pentru că trebuie să-și spună lucruri pe care nu și le-au spus niciodată, să-și facă anumite declarații, să recunoască dacă au greșit sau să spună dacă au mințit vreodată.

Sunt nevoiți să treacă prin astfel de probe și devine o emisiune extrem emoționantă”, ne-a povestit amuzat Cove, care face ce face și ajunge din nou în postura de moderator al unei emisiuni care are legătură cu dragostea.

Citește și: Diana Bart și Cove fac din nou echipă la Prima TV. Ce premieră a reușit vedeta: “Nu îmi vine să cred” VIDEO EXCLUSIV

”Ce ne mână pe noi în luptă decât iubirea?”

”Ce ne mână pe noi în luptă decât iubirea? Și nu doar iubirea de moșie care este un zid, cum spunea poetul. Am filmat în toată luna august. Am plecat la începutul lunii și ne-am întors la finalul lunii. Am fost prin țara noastră frumoasă, în diferite locuri din România.

Locuri frumoase pe care unii dintre concurenți chiar nu le cunoșteau. Am filmat în Cetatea de Scaun de la Suceava, am fost în Delta Dunării, am filmat în pădurea Letea, am văzut cormoranii. Deci a fost o chestiune combinată cumva, dar deși sună așa ca o vacanță, nu a fost chiar o vacanță”.

”Am avut foarte multe fete extrem de sexy, provocatoare”

Cove a muncit, dar s-a și distrat la filmări, mai ales că din casting nu au lipsit și personajele pestrițe, tinere care au știut să facă atmosferă la filmări.

”Nu a fost deloc o vacanță. Mai ales pentru concurenți care au trecut prin tot felul de probe. De exemplu am plecat din București direct la Suceava. Drumul până la Suceava este un drum pe care îl parcurgi în multe ore, mai ales cu un autocar, că știm și noi condițiile de drum din România.

Ajungând la Suceava, oamenii se așteptau să se cazeze la un hotel frumos, eventual cu o piscină, și să ne relaxăm. Nu a fost așa. Cum au coborât din autocar, le-am dat câte un cort, le-am arătat un câmp și le-am zis să își instaleze cortul că acolo vor dormi.

Vă dați seama că ruperea asta de confortul de acasă, mai ales că unii n-au dormit în viața lor la cort, nu se așteptau la așa ceva”, a mai povestit Cove pentru EGO.ro, completând că una dintre concurentele care vor fi în atenția publicului va fi cu siguranță Naba, o tânără exotică cu care telespectatorii au făcut deja cunoștință în cadrul show-ului ”Bravo, ai stil!”.

Motivul pentru care Cove a plecat de acasă mai bine de o lună
cOVE

Vezi și: Pasiunea ascunsă a lui Cove. Prezentatorul Prima TV nu renunță la ea, chiar dacă e periculoasă: “Îmi dă o stare bună”

”Naba este una din concurentele acestui sezon. Am avut foarte multe fete sexy, extrem de sexy, provocatoare. Am avut parte de băieți chipeși. Naba este una dintre prezențele exotice ale acestui show și vă invit să vedeți începând de sâmbătă, 30 septembrie, de la ora 20:00, să faceți cunoștință cu acest personaj, Naba”.

”Stăteam câte două zile într-un singur loc”

Pe toată perioada filmărilor, Cove nu și-a văzut deloc copiii și partenera de viață. Deși putea să-i ia cu el, ținând cont că filmările au avut loc în luna august și băieții lui nu erau la școală, vedeta Prima TV mărturisește că ar fi fost destul de complicat să facă asta, cu atât mai mult nu avea rost să forțeze lucrurile căci familia lui este obișnuită cu plecările lui în turneele de teatru sau la diverse filmări.

Te poate interesa și: Cove a găsit cea mai eficientă metodă prin care să facă educație financiară cu fiii lui: „Băiatul cel mare are o sumă forfetară lunară”. Ce îi spune în „ziua de salariu” VIDEO EXCLUSIV

”Am mers singur pentru că programul era destul de încărcat. Stăteam câte două, maxim trei zile, într-un singur loc. Eram tot timpul pe drumuri și cred că ar fi fost destul de greu să îi car după mine.

Pe de altă parte, înainte de a pleca în proiectul ăsta, am avut ocazia să mergem cu toții în vacanță. Am stat în vacanță vreo două săptămâni, aproape trei, și atunci imediat ce m-am întors din vacanță eu am plecat. N-a fost atât de dramatic”, a mai declarat Cove pentru EGO.ro.

Rămâi la curent cu ultimele materiale exclusive și noutăți despre tot ce te interesează, pe Canalul nostru de WhatsApp!

Urmăriți EGO.ro și pe
10 1 note
Ți plăcut articolul? Dă și tu o notă