Farsa ”branza regelui”, orchestrată de un tânăr vlogger, a stârnit un val de reacții atât în rândul influencerilor, cât și a publicului. Una dintre vedetele care au comentat pe marginea acestui subiect este Oana Lis. Deși nu s-a numărat printre cei care au avut ”onoarea” de a primi pachetul cu ”branza regelui”, soția lui Viorel Lis nu s-a ferit să îi critice pe influencerii care promovează diverse produse fără a le folosi cu adevărat.
Prin farsa cu ”brânza regelui”, vloggerul Andrei Petroff a dorit să scoată în evidență faptul că foarte mulți influenceri de la noi acceptă să promoveze orice produs, fără ca măcar să îl verifice. De multe ori s-a pus în discuție că acest obicei ar putea fi unul periculos, întrucât influencerii pot valida prin gestul lor un produs ce ar putea dăuna sănătății oamenilor care îl cumpără.
În cazul de față, ”brânza regelui” nu este un produs real, dar au exsitat celebrități care au fost la un pas să cadă în capcana întinsă de vlogger. Oana Lis nu s-a numărat printre cei care au primit așa-zisul pachet de promovare, dar nu s-a ferit să îi critice pe influencerii la care a ajuns.
Soția lui Viorel Lis spune că nu ar fi acceptat să promoveze un astfel de produs, până când nu se asigura că totul este în regulă. Mai mult, într-o notă amuzantă, ea precizează că, mai întâi, ar fi mâncat câteva kilograme de brânză și abia apoi s-ar fi pronunțatat.
„Mă mir că n-a ajuns și la mine „Brânza regelui”!. Bine că eu nu făceam ca influencerii care fac reclamă la absolut orice, fără să le folosească cu adevărat. Eu până nu mâncam câteva kg de brânză nu puteam să mă pronunț”, a scris Oana Lis, pe Facebook.
Andrei Petroff, cunoscutul creator de conținut și om de marketing care a regizat această farsă, spune că, de fapt, totul a fost un experiment social, menit să scoată la iveală faptul că influencerii nu țin cont impactul negativ pe care îl poate avea reclama lor în rândul urmăritorilor. El precizează că niciun caz nu a avut drept scop să râdă de acei influenceri.
„Adevărul pe care l-am constatat, și de la care a plecat această idee, e că influencerii din România au promovat și continuă să promoveze tot ce le trece prin cale, indiferent de impactul negativ pe care reclama lor îl poate avea asupra urmăritorilor care o văd. (…) Scopul nu a fost și nu este să îmi bat joc de niște oameni”, a spus vloggerul, la Antena Stars.