Decizie inexplicabilă a celor de la RCS&RDS. Operatorul de televiziune prin cablu a scos anumite posturi TV, fără a-și înștiința în prealabil abonații. Măsura a fost aspru criticată de clienți, care s-au arătat dezamăgiți de felul în care a procedat Digi. Cum a motivat operatorul schimbările luate.
Digi RCS&RDS a stârnit controverse printre abonații săi, după ce a decis să elimine din grila sa anumite programe, acestea putând fi din nou accesate doar în schimbul unei plăți suplimentare. Clienții operatorului de televiziune prin cablu sunt nemulțuiți de luată fără a fi înștiințați, în condițiile în care aceștia au încheiat contracte bazându-se pe grila de programe existentă.
În încercarea de a găsit explicații care să justifice decizia luată de Digi, abonații au primit un răspuns clar de la reprezentntii operatorului TV. Mai exact, acestora li s-a transmis că vor trebui să scoată mai mulți bani din buzunar dacă vor să aibă din nou în grilă programele favorite.
Acest lucru a generat surprindere și nemulțumire în rândul clienților, care spun că au încheiat un contract cu Digi în baza căruia ar fi trebuit să beneficieze de serviciile respective fără a fi supuși unor modificări arbitrare ale grilei de programe.
Unul dintre programele care au fost scoase din grilă și pentru care abonații vor trebui să plătească un cost suplimentar este Film Now.
„Da, am pățit cu un anumit program pe care îl urmăresc, Film Now. S-a modificat ordinea grilei de programe, iar Film Now a fost scos. Am sunat la ei să văd dacă este vreo problemă, iar ei m-au înștiințat că trebuie să plătesc în plus pentru a beneficia în continuare de acest post”, a transmis unul dintre clienți, potrivit Gândul.ro.
Clienții sunt dezamăgiți de modul cum a procedat Digi RCS&RDS spunând că ar fi trebuit măcar să își anunțe abonații înainte de noile modificări.
„Mi s-a întâmplat și mie când s-a modificat ordinea programelor tv. Unele posturi au fost scoase din grilă, cu toate că sunt în perioadă contractuală. Nu am fost anunțată de această modificare sau că unele posturi vor fi scoase. Au schimbat regulile în timpul jocului. Rușine”, a transmis o altă clientă.
De partea cealaltă, reprezentanții operatorului TV recunosc faptul că de multe ori se întâmplă să nu își înștiințeze clienții de modificările pe care urmează să le facă.
„De multe ori nu anunțăm și asta poate duce la nemulțumire din partea abonaților. Sunt câteva pachete de extraopțiuni de televiziune, iar clienții trebuie să plătească suplimentar pentru acestea.
Am avut situații când un program era oferit în pachetul standard, iar ulterior a fost introdus într-un pachet suplimentar”, a declarat Elena Dolnaki, un operator din cadrul RCS & RDS Digi, pentru bzi.ro.