Ultima săptămână din luna martie vine cu surprize foarte mari pentru clienții care fac cumpărături la Lidl. Două produse noi vor face furori deoarece sunt foarte utile în orice casă și vor fi vândute la prețuri destul de mici.
Începând de joi, 30 martie, clienții Lidl vor găsi în magazine două produse noi: robot de asiprare cu funcție de spălare și un mop cu abur 2 în 1.
– spală și aspiră în același timp
– are două perii laterale pentru o cărțare eficientă
– 10 senzori sensibili împotriva șocurilor, 3 senzori împotriva căderii
– control și prin telecomandă
– dimensiuni: 30 x 7,5 cm
Are șase moduri de curățare: auto (curățare în mod aleatoriu), spot (curățare în formă spiralată și cu putere de aspirare maximă), colțuri, max, programare, mod de ștergere (curățare umedă cu lavetă din microfribră).
Prețul acestui robot de aspirare cu funcție de spăare este de 699 de lei.
– duză înclinată
– răzuitoare
– perie pentru rosturi
– perie rotundă
Prețul acestui mop cu aburi este de 199 de lei.
Așadar, aceste produse, dar și altele, vor fi disponibile începând de joi, 30 martie, în magazinele Lidl, conform catalogului de pe site.
Citește și – De unde vin de fapt produsele de la Lidl. Reprezentanții companiei au spus clar
Compania Lidl a fost înființată în anul 1930, iar doi ani mai târziu Joesf Schwarz a devenit partener la Sudfruchte Grobhandlung Lidl & Co. La început era un en-gros de fructe, dar Joesf Schwarz a dezvoltat compania transformând-o într-un en-gros alimentar. 15 ani mai târziu compania deținea la nivel național, în Germania, peste 450 de magazine.
Deoarece că nu a dorit să utilizeze numele său de familie în combinație cu termenul „piață” – „Schwarz-Markt” – care ar fi însemnat ”piața neagră”, Dieter Schwarz a ales să folosească numele fostului partener de afaceri al tatălui său, A. Lidl. A cumpărat drepturile asupra numelui în schimbul unei sume modice: 1.000 de mărci germane.
Lidl este, de fapt, forma de alint a prenumelui nemțesc Ludwig.
În românia Lidl a ajuns în anul 2005, prin divizia Kaufland. Și-a făcut intrarea pe piața românească în anul 2010, atunci când a preluat de la grupul Tengelmann, aproximativ 100 de magazine de reduceri Plus. După doar un an, toate aceste magazine au fost redenumite în Lidl.
În anul 2021 retailerul german avea 290 de magazine, 5 sedii logistice și peste 9.000 de angajați.