În cazul în care vreți să părăsiți țara și aveți nevoie de un pașaport, trebuie să știți unde și cum îl puteți face. Pentru a eviga aglomerația la ghișeu, ar fi indicat să vă faceți programare online. De asemenea, trebuie să știți care sunt actele necesare de care aveți nevoie. Iată mai jos unde se fac pașapoarte în București în 2023.
În Capitală, pașapoartele pot fi eliberate atât în sediul din mall-ul Parklake din Titan cât și din Plaza România din Drumul Taberei. Programul este de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00.
Mai nou, de anul trecut, La Grand Arena Mall, bucureștenii vor găsi 10 ghișee. La acestea vor lucra zilnic aproximativ 25 de funcționari, ce vor soluționa solicitările de pașapoarte ale cetățenilor ce locuiesc în sudul zonei metropolitane București-Ilfov.
Citește și: Unde se plătește taxa de pașaport. Cea mai simplă modalitate
Persoanele din România trebuie să depună următoarele acte, dacă vrem să cerem eliberarea unui pașaport simplu electronic
Citește și: Pașaport copii acte necesare. Ce taxe se plătesc și în cât timp se eliberează
Contravaloarea taxei pașaportului poate fi achitată la casieriile unităților CEC Bank din țară, precum și cu ajutorul stațiilor de plată Selfpay ale CEC Bank sau online, cu ajutorul platformei Ghiseul.ro.
Românii care doresc să-și facă pașapoarte pot, în continuare, să se programeze online pe platforma web epasapoarte.ro.
Mai mult, pentru a veni în ajutorul bucureștenilor care doresc să-și facă un astfel de document, în București s-a deschis în luna iunie a anului trecut un nou serviciu pașapoarte.
Anunțul a fost făcut de primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, care a anunțat că noul serviciu va fi deschis în Grand Arena Mall.
Noul serviciu pașapoarte va fi deschis chiar în incinta centrului de vaccinare care s-a închis. Această veste i-a bucurat pe cei care locuiesc în zonă.
La Grand Arena Mall, bucureștenii vor găsi 10 ghișee, la care vor lucra zilnic aproximativ 25 de funcționar. Ei vor soluționa pașapoartele cetățenilor ce locuiesc în sudul zonei metropolitane București-Ilfov.
Primăria Sectorului 4 pune la dispoziție spațiul necesar pentru noul centru de pașapoarte iar de organizarea logistică a acestuia va fi responsabilă Instituția Prefectului Municipiului București.